Tagi

Image

 

Cierpię, a moje oblicze nie zna już uśmiechu,
krwawe łzy nie przestają płynąc z mym oczu,
słowa są próżne gdy wyraz mej twarzy mówi wszystko

oddałbym swe życie w ofierze dla Ciebie, o Muhammadzie!
niech pokój będzie z Tobą, o Życie ponad wszystkie inne, Muhammadzie!

oddałbym swe życie w ofierze dla Ciebie, bo nauczyłeś mnie jak kochać Pana,
moja miłość do Ciebie jest niczym ogień płonący

oddałbym swe życie w ofierze dla Ciebie, o Muhammadzie!
niech pokój będzie z Tobą, o Życie ponad wszystkie inne, Muhammadzie!

Jestem przepełniony tęsknotą do Ciebie,
pokonałem trudności tych czasów, gdy poznałem Islam,

oddałbym swe życie w ofierze dla Ciebie, o Muhammadzie!
niech pokój będzie z Tobą, o Życie ponad wszystkie inne, Muhammadzie!

Ludzie podążający za przykładem twoim i tych stojących blisko Ciebie
osiągnęli dobrobyt opierając się o słowa Koranu,
Bożym pośredniku wspólnoty wiernych

oddałbym swe życie w ofierze dla Ciebie, o Muhammadzie!
niech pokój będzie z Tobą, o Życie ponad wszystkie inne, Muhammadzie!