Tagi

Image

 

Czy jedno zdanie szechady wystarczy mi by zrozumieć istotę wiary?

Czy modlitwa 5 razy dziennie wystarczy mi by zrozumieć jak oddać Ci cześć na która zasługujesz?

Czy oddanie jednej piątej mojego majątku wystarczy mi by zrozumieć że do życia nie potrzeba mi nic więcej niż Ciebie?
Czy 30 dni głodu w ramadanie wystarczy mi by zrozumieć jak wiele Ci zawdzięczam?
Czy jedna pielgrzymka w roku wystarczy mi by zrozumieć jak mam porzucić wszystko co przyziemnie i poświęcić Ci moje życie?
Czy jedna wyprawa z mieczem w imię dżihadu wystarczy mi by zrozumieć że lepiej jest umrzeć na twojej drodze niż żyć wyrzekając się Ciebie?
 
Wiara, rzecz tak prosta jak uśmiech dziecka,
wymaga tak wiele pracy i zaufania.
Na moje prośby nie starczy już nocy
ale nie odchodź,
mam Ci jeszcze tyle do powiedzenia,
że boję się że nie starczy mi przytomności by być wysłuchanym,
i wciąż szukam odpowiednich słów na to co najważniejsze,
tak trudno jest zacząć…
 
Niverell