Tagi

Gdybym wiedział dlaczego to piszę,
może nie powinienem pisać do Ciebie?
Piszę nie dlatego, że chcę, piszę, ponieważ muszę.
Piszę, aby opróżnić łzy z mojego pióra.
Piszę, bo nie mogłem wcześniej, aż do dzisiaj.

Kiedy Ty krok po kroku zbliżasz się do mego domu,
po porywczym oddechu świtu,
witasz me pióro jak poranek.

Piszę bo to jak widok twojej twarzy,
jak widok nadziei i strachu.
Wokoło mnie same obawy i lęki,
ale ja ofiaruję Ci swoją duszę.

Czytaj tylko moje słowa
i nie zważaj na mój brak wiedzy.
Jestem jak żaglowiec, co zderzył się z rzeczywistością,
i cień mojej wyobraźni przykrył to, co prawdziwe.
Myśli i serce budują miasta we mgle
i pałace na morzu.

Co mamy zrobić, gdy pojawisz się u nas?
Co będzie gdy usłyszymy Twe kroki w korytarzu świata?
Czy uniosę się na wietrze zrozumienia,
czy poprowadzisz mnie korytarzem czasu?

Czekam tu na Ciebie, o MAHDI,
pośród pęknięć tego świata.
Pośród unoszących się marzeń,
ma dłoń sięgnie najwyższego szczytu,
by tylko być zabranym z Tobą…