Tagi

o_nas_01

Salam Aleykum

Jestem muzułmanką, która znajduje się w ciężkiej sytuacji ponieważ mieszkam w warszawskim ośrodku interwencji kryzysowej z dwójką małych dzieci, które sąd chce mi odebrać ponieważ nie mam swojego mieszkania i stałej pracy. Pracy legalnej też nie mogę podjąć ponieważ komornik zajął moje konto, jeśli ją (legalną) podejmę to komornik będzie zajmował sporą część mojego wynagrodzenia, aktualnie jestem w trakcie wyjaśniania tej sprawy z sądem i komornikiem. W ośrodku mogę przebywać do drugiego września i muszę odkładać pieniądze aby wynająć mieszkanie (kaucja, czynsz). Jeśli ktoś chce mi pomóc finansowo lub w znalezieniu pracy to proszę o kontakt telefoniczny: +48729392588.

Dziękuję za pomoc!!!

Rajiana

 

 

Bardzo was proszę o udostepnienie tej prośby na swoich profilach lub innych grupach, już dzisiaj udało nam się znaleźć kilka osób, które wyraziły chęć pomocy tej siostrze, a najlepiej będzie jeśli sami do niej zadzwonicie, połączenia z zagranicy są bardzo tanie dzisiaj, a ta kobieta jest w takiej sytuacji, że każda złotówka się jej przyda.