Tagi

O MNIE

O mnie krótko- studiuję na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Orientalistycznym (specjalizacja: Arabistyka i Islamistyka) oraz w Instytucie Stosunków Międzynarodowych. W roku akademickim 2014/2015 mam nadzieję obronić licencjat w ISMie (temat: polityka ONZ wobec chrześcijan na Bliskim Wschodzie) oraz napisać i obronić pracę magisterską w Katedrze Arabistyki i Islamistyki.

W Palestynie nie znalazłam się przypadkiem. Pełnię tutaj funkcję obserwatora praw człowieka z ramienia Światowej Rady Kościołów w ramach programuEAPPI, a ten blog ma mi pomóc w dobrym spełnianiu mojej funkcji. Łatwiej jest o przestrzegania praw człowieka, gdy świat patrzy.

Pragnę zaznaczyć, że zamieszczone na tym blogu opinie nie są autoryzowane przez EAPPI i stanowią moją subiektywną ocenę.

 

Fajny blog:

http://muryjerycha.wordpress.com/